Ronaldo skadad



Ännu en skada rapporteras från Real Madrids trupp
. Cristiano Ronaldo missade dagens träning på grund av en inflamation i högra ankelsenan, och man vet ännu inte om han kommer vara spelklar till matchen mot Valencia på lördag. Det sista Real behöver, ännu en skadad anfallare... 

Men jag är fullkomligt övertygad om att Los blancos kommer vinna på lördag. Jag själv, tillsammans med de flesta andra riktiga fans känner en oerhörd revanchlust och vilja att visa vad vi går för. Jag kan bara föreställa mig hur spelarna måste känna.
En sådan utklassning som måndagens match bjöd på skulle kunna knäcka vilket lag som helst, eller stärka det. Mourinho är världens bästa tränare, och jag är helt övertygad om att han kommer vända besvikelsen och skammen till revanchlust och laganda.

En förlust på lördag finns inte på kartan. För mig skulle det vara som en spark i magen som redan har tappat luften.
Det ska inte hända. 

17 april 2011...





Kommentarer
Postat av: MADRIDIIIIIISTAAA

fan fan fan inte ronaldo också!!!

2010-12-01 @ 20:01:55
Postat av: Iker Casillas

Update om higuans skada tack?

2010-12-01 @ 20:02:53
Postat av: Fredrik

Revanchlust hit och revanchlust dit. Ni suger och blev helt pulvriserade. Jag säger bara: 5-0



MADRID KAN SUGA BARCAS KUUUUK

2010-12-01 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0